loading...
نانا فان
بازی آنلاین

تراوین اسپید
پرهیجان ترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین استراتژیک دنیا
T r a a V  i a a n  . i r

فرماندهی دهکده خود را بدست بگیرید، ارتش بسازید اتحاد تشکیل دهید، به دهکده های دیگر حمله کنید و قهرمان شویدتراوین ایرانی

محمدمهدی بازدید : 9 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

ا خطی زیبا در آخرین صفحه اش نوشته بود :
مراقب باش؛
دست روزگار هلت میده
ولی قرار نیست تو بیفتی
اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی اوج میگیری
به همین سادگی

 

______  اس ام اس زیبا  ________________________________________________


کـاش آدمـا
مثل ِ فـایل های ‌تو اینـترنـت بودن
هـرکـی رو خـوشت می اومد
میتـونستـی دانلود کـنی واسـه خودت

 

______  اس ام اس زیبا  ________________________________________________


روزگــار عجیبی شــده
حتی وقتی میخـندیـم
منظـورمـان چیـزه دیگـریست

 

______  اس ام اس زیبا  ________________________________________________


تو‌ی رابطه هاتون گاهی سنگ بندازین تا عمقش براتون مشخص بشه

 

____________________-


نفسی بیا و بنشین سخنی بگو و بشنو
که به تشنگی بمُردم بَرِ آب زندگانی&&&

s______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


برای تو که هیچ وقت یاد نگرفتی بد باشی
یه دنیا خوبی آرزو می کنم

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


دل رو زدم به دریا زدم برات پیامی
فقط برای اینکه نگی که بی مرامی

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری
پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری
گفتی نمی خواهی ببارم عشق
اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری!

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


دریاچه دل پاک و نجیبی دارد
بنگر که چه حالت غریبی دارد
آن موج که سر به صخره ها میکوبد
با من چه شباهت عجیبی دارد
______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________



دوست داشته باش و زندگی کن
زمان همیشه از آن تو نیست

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی
خواهی دانست که چقدر دوستت دارم

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


گناه من گناه بی گناهیست
تمام هستی ام غرق سیاهیست
به هر کس دل دادم بی وفا شد
چو پابندش شدم از من جدا شد

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


هر رهگذری محرم اسرار نگردد
صحرای نمکزار چمن زار نگردد
هر جا که رسیدی نقش رفاقت مکش ای دوست
هر بی سر و پا یار وفادار نگردد!
______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________



آسمان می بارد گل می میرد
تو نه گل باش نه آسمان
زمین باش تا آسمان برای تو بگرید و گل برای تو بمیرد
______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


عشق بها دارد
من و تو بودیم و یک دریا عشق
حالا من هستم یک دنیا اشک
آری عشق بها دارد!
______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________



چه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن وبه پای تو سوختن
وچه تلخ وغم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن وبه عشق ودنیای تو نرسیدن
ای کاش می دانستی بدون تو وبه دور از دست های مهربانت زندگی چه سخت است

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


سخت است وقتی از بغض گلو درد می گیری و همه می گویند لباس گرم بپوش

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است  به لرزه انداخته چهار ستون دلم را!

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


خوشبختی من پیدا کردن تو از میان این همه ضمیر بود

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند
اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


می توان از آب و از نان ، و از جان خود حتی گذشت
ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت
عاشقان را جامه ای پوشیدنی جر چشم نیست
یا ز خیر عشق یا می باید از دنیا گذشت!

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


همین که یاد ما هستی دمت گرم
همین که مرهم دردی دمت گرم
در این دنیا که مردم بی وفایند!
همین که با وفا هستی دمت گرم

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


تو را چون آب دریا دوست دارم
به قدر خواب و رویا دوست دارم
سرکاری ! همه اینها دروغه
تو را من بیش از اینها دوست دارم!

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست
در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست
با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم
بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست!

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________


چه جمله ی عجیبی است دوستت دارم هر کسی میگوید
عاشقتر می شود و هر کسی میشنود بی تفاوت تر!

______  اس ام اس عاشقانه  ______________________________________________

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیشنهاد میشود برای بازدید از تمامی مطالب از مرورگر فایر فاکس و یا کروم استفاده کنید . مدیریت سایت : محمدمهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لینک تصویری
    آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی آپلود عکس رایگان و دائمی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 550